söndag 24 juli 2011

-

En ok kväll. Känns lite onödigt att jag for ut..Eftersom jag var på båtresan nyligen och upplevde mycket då, så har jag inget alls behov av att göra något speciellt nu. Skulle nästan ha varit skönare med en vanlig helg.. Jag brukar tycka att Jeppisdagarna är heelt sjukt kula, men i år lockade de inte mycket.. Men vi tar igen oss till nästa år. Var på kaffe hos Aleksis så länge det regnade. Hann inte heller se mina vänner så mkt, vi gick om varandra på stan hela tiden och aldrig var på samma ställen.
Är även så sura på personer som leker med andras känslor. Bara sårar folk med flit ungefär.. Tur att de inte är mina känslor denna gång. Men endå.. När det berör mina vänner. Ysch va jag e besviken och suur! Med detta säger jag gonatt!


<3-Andrea



Filosoferar på livet..

Ivar halde iaf roligt :)

-

Cool boys eller vatå..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar