torsdag 1 september 2011

Torsdag i skola.

Har nu varit och tagit blodprov.. Det gick riktigt bra. Skulle så gärna vilja veta vad proverna säger om min mage, men måste vänta en vecka innan svaren kommer. Har ätit frukost i skolan, mums! Ärligt talat var det inte så mysigt, skulle hellre ha ätit där hemma, men jag fick inte äta något innan jag skulle ta proven, så jag måste tyvärr ta med mig min frukost till skolan..

Jag, Julia och Nicolina hade tänkt fara till Emmis på lunch idag, men får se om Emmi har så mycket mat att det räcker till oss 4 ;) Annars har jag en kort dag idag. Så antaligen kommer jag inte hinna träffa Ivar så mycket i skolan, och sen ikväll skall jag på gymppa med Emmi. Men imorgon är det ju helg så då får jag minnas tillbringa tiden men honom.
Men nu tror jag att Julias lektion har slutat, så skall gå och söka upp henne.

<3-Andrea

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera