fredag 23 september 2011

.

Alla prov skrivna för den här perioden! Skönt! Biologi gick sådär. När Ivar också var klar med sitt prov for vi till McDonalds och åt. Efter maten var det provförberedande timme som gällde, men eftersom jag hade konst och vi inte har prov i det, så for konst gruppen på utställnings besök.
Skall snart börja packa för helgen. Behöver inte ha med så mycket eftersom syrran har ju typ allt ja behöver, så jag slipper ju att ta med med massa "flick" produkter eftersom hon har allt jag behöver. Men lite kläder och småsaker behövs ju alltid. Turen är på min sida idag, för Ivars skall på kalas ikväll. Så jag får sitta på med dom till Oravais och sen tar jag bussen därifrån till Vasa. Kameran kommer att hänga med. Får se om jag har tid för uppdatering, annars kommer det när jag kommer hem. Ha en skön helg alla!


<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar