onsdag 7 september 2011

Frisk!

Kom jyst hem från Ivars, och ända ut i trapphuset doftade av mammas nybakade bröd! Kan knappt vänta tills imorgon då jag får smaka.. Det brödet som hon hade bakat brukar vara godare nästa morgon. Så om jag far och sova nu, så känns de inte lika länge tills imorgon. Jag skulle hur som helst behöva fara och sova tidigare ikväll. Eftersom jag har sovit för lite de senaste nätterna..
Jag hade ingen feber idag, och det var så skönt! Så glada vi till skolan gick.
Förde även in min telefon på reparation idag, för när jag får meddelanden så svartnar rutan, och efter typ 1 minut blir den som vanlig.. Och det är så stöörand! Jag hoppas de får fixat den, så det inte är någon vatten skada.. För jag gillar verkligen min telefon, och den är inte ens 1 år gammal.. Min älskade Nokia.

Gonatt på er alla!! 
<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar