torsdag 1 september 2011

Hos Holtis.

Är nu hos Ivar, men Ivar själv for just iväg. Han skulle på någon genomgång över matchen som de har i helgen. Det skulle inte ta så länge så ja orkade inte åka hem så länge, tänkt läsa lite bloggar och se 1 eller 2 avsnitt av 2½ men om jag hinner.

Jag är så resesjuk!! Skulle såå gärna åka till något varmare land nu. Syster kommer hem imorgon och hon kommer vara Så SJUKT brun efter att ha varit bota i 2 veckor...
Att bara få åka iväg nu, eller iallafall att ha en resa att se framme mot. Visserligen var det ju inte riktigt länge sedan vi var till Gran Canaria. Men det var inget lov då, så jag hade massor med läxor att ta med på resan, och det var ganska tungt, så skulle vilja åka på ett lov nästa gång. Men om jag skulle slippa NU, fast det inte är något lov, så visst skulle jag åka med, inte skulle jag tacka nej. (men skulle jag få bestämma så skall det vara på ett lov.)
Thailand är nog drömstället det, det verkar så fint och varmt där. Det skulle även vara så billigt att köpa kläder där. Grekland skulle inte heller sitta fel. Ååh jag vill resa!!

Hittade en gammal bild på oss.



<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar