tisdag 6 september 2011

Sjuk

Yepp, nu har jag också blivit sjuk. Det som jag har fruktat så länge.. Hade så fina planer för kvällen med Emmi. Men blev att lämna hemma nu istället. Har bara stegring så jag hoppas att jag är helt frisk imorgon istället för hög feber. Det värsta är värken i kroppen. Mina ben värker så in i sjutton! Men trots det var jag ut med Ajax, någon måste ju fara ut med honom också.. Men det tog verkligen på så nu skall jag bara slöa hela kvällen med massa filmer.
Kände mig rätt så pigg i skolan, det var först till sista timme som jag fick värk i kroppen och kände mig febrig. Hade annars skolfoto i skolan, och det gick bra skulle jag säga. Tog kompis foton med J,E och N. Tog även ett med Ivar. Får hoppas att de blir bra.

Haha, jag hatade denna låt till först, men Ivar fortsatte att spela den flera gånger. Så nu efter att jag har hörd den många gånger älskar jag den! Den är så dålig att den blir bra;)


Ha en skön tisdagskväll!


<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar