torsdag 27 oktober 2011

Godis i postlådan!

Har börjat titta på Gossip Girl och det är sååå bra! Så därför har det blivit lite mindre bloggande, för all min tid går åt till GG. Igår kväll och inatt var jag hos pappas, hos mitt riktiga hem. Där jag har vuxit upp. Vi håller på att renovera där, så till vinter flyttar vi in dit. Är så jätte glad att Pappa och Monica bestämde sig för att flytta dit. Så fick fara med bil till skola idag, lyx!
Har städat och tvättat flera maskiner kläder.. Känner mig såå duktig!Nu lite GG innan jag åker vidar till Ivar.>

OMG!! Nu så länge jag sitter här och skriver, så hör jag att det kommer post.. Ljudet som kom när posten träffade golvet lät så ovanligt högt, jag tänkte att det var nog något paket, så jag gick till tamburen och skulle se vad det var för post, men där ligger 3 godis stänger.. 2 Fazerina och en Dumle.. Jag va vaaah?!:O Undrar vem det kan vara.. Månne det kanske var Ivar ;) hihih!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar