fredag 7 oktober 2011

Lite bättre humör idag. Förstår inte riktigt varför med tanke på att det är begravning imorgon och det är typ världens skit väder. Men på något sätt känner jag mig lite glad, en smula bara. Den tunga sorgen har inte tyngt mig hela dagen. Det känns skönt!( Fast jag har nog ännu ledsna stunder, men det jag menar är att jag inte har gråtit några krokodiltårar idag..) Det ända sättet att börja må bättre, är nog att bara släppa ut sin sorg.
Att låtsas som ingenting fungerar kanske en tid, men efter flera år, då kommer sorgen istället. Så lika bra att få ut den nu.. Och för mig är det alltid OK att gråta. Efter att man har gråtit en stund så mår man lite bättre..
Fick även prata av mig idag med Larissa på café, och så fick jag min försenade födelsedagspresent av henne som var väldigt rörande.

<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar