fredag 14 oktober 2011

Livet rullar och på. Händer ganska mycket nu just, därför mindre tid med bloggen.
Idag fick vi äntligen höstlov. Inledde lovet med mat på stan och lite presentköpas. För imorgon skall vi fira Julia, och sen på tisdag har jag och Ivar friat 2 år. Det har gått så snabbt.. Kan inte tänka att det redan är 2 år. Nåja iallafall så måste jag köpa present till honom redan idag för på söndag åker han och jag till Hesa med hans familj. Skall bli så kul att komma iväg. Har inte några planer på att shoppa något, åker nog bara med för att ha kul. Om jag skall ha råd att göra någon anna "resa" iår blir det att vara otroligt sparsam med pengarna. Men ser framemot resan sjukt mycket, att bara få fara och ha kul.
Min kväll ser inte hellre sämre ut. För det blir bio med Ivar, Niko och Jennie ikväll. Det skall också bli kul! För har inte träffat N och J på läänge! Och jag och J som hela tiden var i lag för..Så skall njuta av kvällen.
Och ni läsare skall njuta av ert höstlov, ni som har. Ni andra skall njuta av helgen och livet!

Shopping i Sverige för några år sedan :)


<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar