söndag 27 november 2011

Ät så länge det smakar.

Har varit på lillajuls mat till pappa och Monica idag. Det smakade hur gott som helst. Det gäller att njuta av julmaten nu, för om en månad när man har ätit massa julmat smakar det inte lika gott mera.

Helgen har gått snabbt. Kan inte tänka mig att det är redan
måndag imorgon. Den inkommande veckan ser lugn ut. Har inget inplanerat ännu, förutom att öppna luckorna på mina chokladkalendrar på torsdag då det är den 1 december.

Fick 3 kalendrar i år. Det har jag aldrig haft tidigare.. Men för att vara på den säkra sidan(att jag skulle få åtminstone 1 kalender) så hade jag önskat mig en av mamma och en av Ivar, så då fick jag 2. Och den 3 fick jag av Holtis lillajulstomte. Så i år har jag verkligen choklad att äta.

Ikväll skall jag bara ta det lungt. Det känns som att det skulle sitta skönt, efter allt som jag har hunnit med i helgen. Så lite glögg nu så är jag nöjd med min helg.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar