onsdag 23 november 2011

Beslutångest till tusen!

Helgen närmar sig med stor steg och jag vet inte alls var jag skall fira min lillajul. Ivars moster har bjudit mig på mat till deras, och jag är så välkommen så. Skulle vara så skoj att fara med Ivars familj till deras moster och vara där. För det brukar alltid vara så trevligt och en sådan mysig stämning bland Ivas släkt.
Men så kommer syster och Björn också hem från Vasa. Så jag skulle ju vilja fira med min egen familj här hemma också..
Vet inte alls vad jag skall göra.. Jag tycker det är så jobbigt att välja, välja hos vem man skall vara.. Blir den andra ledsen då? Så känner jag alltid.. Med tanke på att julen snart också kommer.. Hos vem skall man vara när? Mamma? Pappa? Släktingar? Ivars? Ja ysch, tanken på att behöva välja.. De e inte lätt att vara skillsmässobarn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar