lördag 19 november 2011

Tid att bogga.

Som rubriken säger har jag tid att blogga nu. Igår hann jag inte blogga. För efter skolan var jag med Ivar en stund innan han for på träningar. Så länge han var på sina träningar så fixade jag ihop en god middag. Och efter att vi hade ätit var klockan så mycket så då blev det Idol tittande.

Idag blev det en ganska tidig morgon, för jag skulle och sköta Robin. Så jag har tillbringat nästan hela dagen med honom, och kul har vi haft!
Sen for jag ut och äta med min kära syster. Kul att få tillbringa lite tid själv med henne. Det kändes som att jag fick prata av mig rätt mycket. Och nu sitter jag hos Ivar. Kommer att bli en skön hemma kväll hos honom har jag på känn.

Jag har flera bilder från idag att visa upp, men har lovat att spela en Fifa match med Isak nu, så bilderna kommer senare ikväll eller en annan dag.

 Ha en skön och fin lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar