onsdag 21 december 2011

Jullov!

Sprang på stan efter skolan med J & J. Vi sökte desperat efter en födelsedagspresent som skulle passa till E. Eftersom vi va ut i sista minuten hade vi smått panik. Men slutligen så hittade vi den perfekta presenten.

Julia och Josse for tillbaka till skolan på flera lektioner. Men jag hade ju slutat för dagen så jag åkte hem.
Kom just in från att ha varit ute i de snöiga vädret. Så nu skall jag värma mig med en kopp glögg och lite GG.

Annars är det ju typ julllov nu. (Bortsätt från morgondagens julfest.) Det känns hur bra som helst. Skall bli så skönt att inte behöva fara till skolan på nästan 2 veckor. Bara vara ledig. Äta massa gott. Ha tid att vara med nära och kära. Och det bästa är att jag och min syster har fått fixat de så bra när vi skall vara vid mammas och pappas på jul. Så det känns skönt att allt är planerat redan, och att det löste sig som både hon och jag ville..

Julen 2010

Hos mamma.
Hos pappa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar