onsdag 28 december 2011

Något fel..

Två bilder fick jag uppladdade ikväll, men inte några flera. Har försökt större delar av kvällen att ladda upp flera bilder från julen, men det går inte. Vet inte alls vad det har för fel.
Skall försöka få in bilderna så fort som möjligt, 
men som det ser ut nu kan det ta några dagar innan jag har fixat "problemet".

Idag var jag på mellandagsrea med Ivar. Fyndade lite kläder och ett armband. Senare på dagen blev det mat hos Herrmans med familjen Holti. Där började vi smått planera hur det skulle vara att fara till Kroatien och segla i augusti. Alla tyckte det lät som en lockande resa. Men för min del tror jag nog att jag lämnar hemma, eftersom det minsann skulle kosta en hel del. Och så har jag fyllt 18 år 5 dagar tidigare, så då skulle jag ju nog gärna fira med mina vänner på helgen.. Men får se hur det blir med vem som far med på resan..

Blir att börja fara och sova snart. Både jag och Ivar är trötta.. Så sov gott alla!
Julaftons dagen.
Hos pappa.
Syster och Björn.
Juldagen hos mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar