söndag 8 januari 2012

:)

Idag är det en bra dag! Vet inte alls varför, jag menar det är ju söndag. Brukar ju vara värsta depp dagen..
Men det har varit en ganska tungt vecka, och det känns som allt börjar reda upp sig nu. Så skall vara glad nu när allt känns så bra.

Igår var det lunch med flickorna vid Saigon Diner som gällde på dagen. Vi hade bestämt att inte köpa några julklappar åt varandra till julen att vi skulle fara ut och äta i stället. Så det fick bli Saigon och lunch.

Strax efter att vi hade ätit kom pappa och hämtade mig. Vi skulle till Nykaabi och se på Blue Fox match.
Spännande match!

Efter match for jag hem för att snabbt ställa mig innan J, N, A och Ivar kom hit på kaffe. Trevligt med kaffebesök! Vi hann också ett varv till Mäccen innan jag och Ivar sökte oss mot sängs.
Med andra ord en toppen dag!


<3



Idag är det en chill dag med joggare, huppari och ett toppen humör.
Gotta love these days sometimes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar