torsdag 12 januari 2012

Fredag imorgon! :D

Något som jag verkligen inte gillar är att springa ärenden på stan.
Är det någon annans går det nog bra, för då är det ju inte mina egna så då känns det bara roligt..
Men annars så skjuter jag alltid upp mina egna till sista minuten.
Så idag efter att jag slutat tog jag mig i kragen och for och gjorde mina ärenden som jag egentligen skulle ha behövt göra för en vecka sedan.. Så nu är allt fixat och jag känner mig nöjd. :) 

Skit väder där ute (igen).. Blir väll att fara och simma ikväll, för det lockar inte så mycket att fara ut och springa.. Men nåja får se om det slutar snöa. Kan ju alltid hoppas.

 Mamma är ledig idag, och det tycker jag är ganska så roligt.
För det är så mysigt att komma hem efter skola och någon är hemma, glad och med nybakad paj. Mums!

Skall pyssla på här hemma idag med mamsen. Ha en fin och bra dag! Och om nu någon skulle bli deppade eller sura, tänk på att de är fredag imorgon så blir ni nog på bra humör! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar