måndag 23 januari 2012

Helgen.

Om det är något som man är dålig på, så skall man väll öva tills man blir bättre? Ja, så tycker jag iaf.. O jag blir så ledsen på såna som stressar och blir arg på en bara för att man inte ännu kan allt..
Jag står hårt fast vid att övning ger färdighet. Så ha tålamod alla!

Annars så var min helg i Vasa riktigt bra! På lördagen shoppade jag o syster och njöt av pizza. På kvällen for vi ju som sagt till Nykaabi och skaka rumpaaa. Det var super mega kuul(!!!) att få dansa i över 4 timmar till bra musik med sjukt bra instruktörer. Ångrar inte en minut att jag for på Midnatts Zumba. Trötta och sluta körde vi sen hem på natten till Vasa. 1 september kör vi igen! Läängtar!!
Tack för helgen Syster och B! Roligt än en gång att få komma till ert!

Kärlek!




Har varit så sugen hela helgen på detta godis som har stått framme.
Men jag åt inte ett ända. Stolt!

Har försökt hitta en bra film från YouTube, men kan inte hitta den perfekta.
Men videon påminner ganska mycket om hur det var i lördags.
(De 2 killarna som dansar på scenen var de samma som var i Nykaabi.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar