fredag 6 januari 2012

Hos Ivar.

Ibland har man tur.
Ivar är förkyld så han for inte på några träningar.
Synd att han är sjuk, men för min del var det ju bra, för nu får jag ju vara med honom hela kvällen.
Nej nu låter det här precis som att jag njuter av att han är sjuk, men riktigt så är det inte.
Förkyld är han, men de har match imorgon så han är mest hemma för att vila upp sig så att han orkar på matchen.
Skulle de inte ha någon match skulle han garanterat fara på träningarna..

Nåja kom just hit till Ivars. Men själva pojken är inte här. För han for iväg på något ärende med Mats.
Men han skulle bara vara borta i en halv timme, så tror jag skall söka efter något nytt recept på kladdkaka. Det skulle smaka så gott med det ikväll.
Vad vi mera hittar vet jag inte ännu..

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar