torsdag 26 januari 2012

Mycket på gång..

Idag så var det Skellefteå kampen i skolan. Den går ut på att elever från Sverige kom hit och tävlade mot Jg i friidrott, fotboll ock korgboll m.m. Så jag och Julia fungerade som funktionär då.. ( Så hann bara med en vanlig timme i skolan, som bestod av grupparbete) Så en chill och annorlunda skoldag.

Efter skolan for jag och mamma på solarium, eftersom det idag är exakt 1 månad tills vi far på resan.
För ifjol brände jag mig otroligt mycket, eller jag blev super röd i ansiktet. Det var inte sådär lite rött, nej utan supermega ill röd. Som tur vad fick jag inga blåsor, men jag såg ju för hemsk ut.. Och jo, jag hade smörjt in mig med sololja. Men det blev tydligen ändå för stor chock för ansiktet att komma från kalla Finland till +25..
Men ysch vad läskigt det var att vara på solarium.. Menade ju få värsta klaustrofobi och tänkte hela tiden att "maskinen" skulle få något fel och gå sönder så att jag skulle bränna ihjäl mig.. Men ut kom jag, och med livet i behåll. Så det blir nog flera gånger..

Är nu hos pappa och tar det lungt, och skall fortsätta med hela kvällen. Skönt!

Blev ett långt inlägg nu... Men men..Ha en fin och kall torsdagskväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar