fredag 10 februari 2012

Den.

Den kan komma så plötsligt, när man minst anar det. Den är hemsk och helt oövervinnlig. Man känner sig chockad och helt förkrossad.. Hur kunde det här ske. Kan inte förstå att det kan gå sådär snabbt. Man anar inget före den först är här, Döden.

Denna gång drabbade den personligen inte mig, men det är ändå så hemskt. Det känns så oträttvist. Varför skall vissa behöva lida mera än andra.. Lider så med dom som blev utsatt.
Det är verkligen inte lätt att förlora den man verkligen älskar. Tårarna bara rinner och man känner sig helt förkrossad. Ett liv utan den man älskar är inget liv..
Jag hoppas ni klara er igenom det här, på något sätt. Ni vet att ni har massa stöd från era nära och kära.
Tänker på er!

Hade som sagt massa planer för dagen också, men vissa av dom känns inte så viktiga mera. Jag känner att jag bara vill spendera tid med mina nära och kära idag, så länge dom lever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar