torsdag 22 mars 2012

Ibland lyckas man bara.

När jag och mamma cyklade till simhallen funderade vi vad som skulle hända om man har glömt sin simdräkt där hemma.. Men vi kom aldrig riktigt till något svar, för vi bara skämtade om det och vi båda visste ju att vi  hade tagit med våra simdräkter.

Sen när vi kom till simhallen, betalat in oss, och sedan skulle börja byta om så konstaterade jag att jag hade glömt övre bikini delen där hemma. Så jag fick sätta på mig alla kläder igen och krypa under ett staket för att slippa ut. Jag fick förklara till gubben i kassan vad som hade skett, och han sa att det är bara att krypa under staketet när jag kommer tillbaka. (Eftersom jag redan hade betalat och fått ett kort, kunde jag inte gå ut den vanliga vägen, för då skulle jag har förlorat mitt kort och skulle ha behövt betala ett nytt för att sedan slippa in igen)

När jag sedan kom tillbaka till simhallen gick allt bra. Vi simmade, badade bastu och skulle fara hem.
Jag lämnade in mitt kort och vi var på väg ut, och då slog det mig att oj shit jag glömde ansiktstvätten där inne..
Haha då var det bara att förklara för gubben igen vad som hade skett. Han bara skrattade och lät mig fara in till simhallen och hämta ansiktstvätten..

Ibland lyckas man bara!

4 kommentarer:

  1. Haha man har sina stunder ;)

    SvaraRadera
  2. Ojj va bra att de int e bara jag som har sånadär stunder :D !

    SvaraRadera
  3. Haha ja, jag håller dig no sällskap :D

    SvaraRadera