tisdag 24 april 2012

Bråttom bråttom.

Jag visste att det skulle bli lite tajt med tiden att hinna till jkg salen ikväll. Så jag skulle vara smart och ta med mig något mellanmål att äta innan träningen började. Men eftersom bilskolan höll på längre än väntat så hade jag bara 10 minuter att ta mig från bilskolan till salen, hinna byta om och äta mitt mellanmål.
Så jag fick tänka om lite och kom med den smarta idén att jag äter mina morötter när jag cyklar.
Och det var inte så smart gjort.
För det första såg jag helt sjukt dum ut, när jag kom cyklandes i panik fart med en morot i handen.
Och för det andra satte jag moroten i "fel" hals x antal gånger, vilket resulterade i att jag fick värsta hostattacker.

Nåja till träningen hann jag så det var ju det viktigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar