torsdag 26 april 2012

Så glad för din skull!

Har dragit på mig värsta förkylningen, igen.
Så idag blir det tyvärr ingen träning, och som jag känner mig nu blir det knappast någon träning i helgen heller..
Suck.. Hoppas verkligen jag blir frisk till nästa vecka!

Idag är det exakt 1 vecka tills min käraste Ivar åker till USA. Så flera tunga veckor har jag framför mig, men är verkligen glad för hans skull. Det är ju nog minsann en upplevelse. Men jag kommer nog att sakna dig!

Men jag kommer ju iaf att hinna träna mycket, och det är tummen upp! Och så kommer jag ju att ha världens tid att vara med vännerna och familjen. Så kanske jag skulle hinna till systers en helg då..?
Ja, så inte kommer jag få tråkigt inte.





2 kommentarer:

  1. vafför ska han ti usa för? :)

    SvaraRadera
  2. Han har släktingar där :) + att det är som en semesterresa :)

    SvaraRadera