torsdag 26 juli 2012

Allt tar sin tid.

Jag vet att jag är en person som reagera fort, med mina känslor. Det kan vara jobbigt för vissa när jag kan bli fort irriterad och sur, men bara jag får vara ifred så går min ilska om väldigt fort.
För fast jag snart fyller 18 år, och växer upp och blir äldre, så kommer alltid mina känslor att finnas med mig.
Oberoende ålder, så för de som tycker att mitt beteende är omoget och jobbigt, måste bara lära sig att leva med det. För jag är som jag är och har mycket känslor, och kommer inte att ändra på det.
Be proud of yourself! 




 

Så med tiden när vi lär känna varandra och vet hur vi reagera kommer nog allt gå mycket bättre, det tar bara sin tid nu i början :)

1 kommentar:

  1. Alla människor har känslor,inte bara du, glöm inte bort det! :)

    SvaraRadera