fredag 27 juli 2012

What to do?

Stanna hemma? Fara till villan? När, ikväll? Imorgon? Vara med Ivar? Var? Hos mitt eller hans? Ikväll? Fara till pappas? Hur länge vara där? Tänk om pappa är på väg bort? 
Kanske bäst att stanna hemma? Men nej, vill nog till villan! Men när hinner jag träffa Ivar och fara till pappas då?

Ååh, har haft världens problem med att veta vad jag ska göra i helgen. Som ni läser är alternativen att fara till mosters villa i vasa, fara till pappas och att vara med Ivar.
Egentligen är det väl inte en sån stor grej, det är ju bara att bestämma sig för någonting.. Men på något vis har jag förstorat upp hela grejen och haft ångest över vad jag ska göra..
Men nu, efter många tankar hit och dit kom jag fram till att fara till Vasa. För nästa år, samma tid, är ja ju nästan 19 år, så då tror jag inte att det lockar så mycket att fara med mamma till mosters villa. Så passar på ännu i år när jag ännu är så "liten".

Så jag hoppas att jag bestämde mig för rätt sak nu och att det blir en roligt och trevlig helg. Annars måste man ju bara göra så gott det går av situationen.

STORT grattis i efterskott till vår söta Josse!
18 år!
<3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar