torsdag 20 september 2012

Oh happy day.

Idag drog provveckan igång. Riv startade med religon. Har alltid haft lätt för religions proven. Fast jag inte alls tror på något kristet och mer eller mindre tycker att hela grejjen med reiligon är onödigt har jag presterat 9or och 10or sedan lågstatidet. Men hade hört så mycket om att Jg:s rella prover är svåra och många skriver underkänt, så jag hade ju trott att detta prov mer elle mindra skulle skita sig, hade godkänt som mitt mål. Men efter att ha skrivit provet känns det hur bra som helst. Det gick nästa föör bra. Så siffran på provet kommer antagligen att visa något större än 5.

Humöret är nästan bra idag. Känner hur jag smått börjar få torsdagsfeelis, som jag inte har haft på länge. Överhuvudtagen inte kännt någon feelis på flera veckor. Så jag hoppas att mitt humör hålls hela dagen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar