torsdag 27 september 2012

Onormalt bra dag.

Ny period började ju idag. Var inte alls taggad. 
Skulle helst av allt bara ha stannat hemma imorse, för jag hatar verkligen den första dagen på en ny period.
Men tyvärr visste jag ju att det bara blir värre om jag inte pallrar iväg mig till skolan idag, för då har jag ju den första-dagen-på-en-ny-period känslan att handskas med på fredag, och det är snäppet värre.
Så skola fick det bli, oberoende av hur tungt det var.
Och se, där i skolan hade vi så roligt! Emmi och Josse var riktiga muntergökar. Skrattade, skojjade och härjade mest hela dagen. En super torsdag!

Efter den förvånansvärt bra skoldagen blev det en vända via staden för att hjälpa Martin att hitta byxor.
Även en snabb kaffe hann vi också med vid Fredrika.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar