fredag 2 november 2012

Normalt i Turkiet?

En sak som verkar vara helt annorlunda i Turkiet är förhållanden. För när vi var där, så fanns det ett flertal killar som såå gärna ville att jag och E skulle följa med dom hem. Men eftersom vi båda friar och har pojkvänner som vi tycker mycket om så tackade vi ju såklart nej varje gång.(Och inte vet man ju vad som skulle ha hänt om vi skulle ha följt med dom..) Men det fanns en kille som så innerligt ville att jag skulle följa honom hem, han försökte allt vad han kunde de 2 sista kvällarna, men till ingen nytta, för än en gång tackade jag nej.
Men nu när jag har kommit hem, och sökt upp de flesta killarna( fb), så märker jag att väldigt många friar? Och speciellt den som var så "desperat". Och det värsta av allt är att flickvännen inte bor i Turkiet så hon vet ju inte vad han sysslar med när hon inte är där. Ja, alla med sitt.. Men jag blev bara så förvånad hur de kan fria och sedan springa runt med massa andra tjejjer när sin flickvän inte är hemma?
Och det där paret har inte bara friat i ett par månader, nej det verkar nog som om det är över 1 år. Haha ja, jag tycker det bara är så konstig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar