fredag 16 november 2012

The breakup

Jag har funderat en hel del. Vridit mina tankar hit och dit, och till sist kom jag fram till att jag berättar en kort version av det hela.
Jag och Ivar är inte ett par längre. Det har tagit slut. Och det hela gick fint och lugnt till. Vi pratar fortfarande med varandra och är vänner. Och båda förstod varandras val och önskningar, men det är bäst så här.
Vi båda har hela livet framför oss och vi har massor att hinna upptäcka och uppleva.
Så det känns i alla fall skönt att det blev ett sånt här slut, istället för något jag hatar dig, nu gör jag slut.

Jag kommer att se tillbaka på de här 3 åren och vara glad. Glad att jag fick lära känna en sån underbar människa som Ivar. Han fanns alltid där för en, aldrig var elak, och ville alltid det bästa för en, helt enkelt en dröm pojkvän!
Och jag kommer aldrig att ångra det fina vi hade. Aldrig! Han var det bästa jag hade! Och kommer ha en stor plats i mitt hjärta i fortsättningen också.

Stort tack till alla nära och kära som finns som stöd. Ni är helt guldvärda! Och speciellt mina älskade vänner, ni är bara för bäst!<3

Jag hoppas att Ivar får det bra och kommer att hitta en fin tjej som älskar honom av hela hjärtat!
För det är han värd!


2 kommentarer:

  1. Tack för den här tiden! Jag är glad att jag fick lära känna en sån underbar människa som du! Ha det så bra! Ja önskar dig allt gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Ha det så bra du med! Jag önskar det åt deij jag med! :)

      Radera