söndag 26 juni 2011

Helgen


Aleksi, Adrian och Jenna
Ivar på kalas
Syster och jag
Duktig och plockar blommor

Ivar kunde tilloch med fixa ihop en bukett sjölv. Nöjd han blev!
Ivar

Hamnen

<3
Badar i tunnan

Spelas Mölkky
Fick hjälp att tvätta mopon

Lilla R
Ajax
Hade verkligen en bra midsommar. På torsdag kväll, efter Adrians kalas körde jag till faffas villa. Hade ingen lust alls att köra dit i regnet, men eftersom syster var där och bara skulle sova över en natt så ville jag hinna träffa henne innan hon åkte vidare på fredag förmiddag. Ivar kom till villan på fredag. Fredagen var en skön dag. Plockade blommor, åt gott, promenerade till hamnen och satt där och njöt av utsikten, badade vildmarkstunna och spelade Mölkky. På lördag förmiddag körde jag och Ivar till moffas villa. Jag lämnade där och Ivar fortsatte vidare till kusinen. Vid moffas villa gjorde jag inte mycket.. Var ut och gå med hunden och tvättade mopon. Spelade kort med lilla R också. Senare på dagen kom Ivar ditt. Då åt vi gott igen. På kvällen badade vi bastu och simmade. Blev en ganska sen kväll innan alla for och sova. Idag packade vi hemåt. Kvällen tillbringades vid Ivars med chips och Charmed.
Skall nu börja söka mig mot säng nu, har varit en lång men rolig midsommar.  Gonatt!

<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar