torsdag 23 juni 2011

Midsommar

Va just med min klädväska till pappas jobb.. Blir att kör till villan ikv o jag har ingen lust alls att ha en stoor klädväska med mig på vespan, så pappa tar den i bilen istället. Midsommaren kommer alltså att firas på villan. Imorgon firas den tillsammans med pappa vid faffas villa och sen på lördag åker jag till moffas villa och firar med mamma. Självklart kommer Ivar också med, men tyvärr hamnar han att åka på ett konfirmationskalas på lördagen, så då får ja tillbringa tiden med kusinen så länge han är borta. Skulle nog gärna fira med mina vänner, men i år ännu känner jag att jag vill vara med familjen, o speciellt när jag inte träffar min pappa så ofta.. Men innan jag åker till villan skall jag och fira Adrian som fyller idag. Åker ut till en villa och firar där med med vännerna. Så det är dags att börja ställa sig nu om jag skall hinna bli klar. :)


Ha en skön Midsommar och njut av sommaren, för det skall jag göra! :)

<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar