onsdag 14 september 2011

Effektiv!

Har varit effektiv och städat idag. Skolan börjar först 12 så jag hunnit med en hel del eftersom jag steg upp halv 9. Jag måste mera eller mindre städa varannan vecka.. För förr i tiden var Ajax hos pappa, men eftersom jag tillbringar mera tid hos mamma så ville jag ha en hund här, så vi funderade länge om vi skulle köpa en hit eller ta Ajax.. Så slutligen tog vi Ajax hit. Det var det bästa valet tyckte jag! Visst är han gammal och inte orkar vara igång hela dagen, sover för det mesta. Men jag älskar ju Ajax. Han har ju funnits med mig sedan jag var 5 år. Så på det villkoret att vi skulle ta hit Ajax lovade jag mamma att jag städar varannan vecka. Men det gör jag no gärna, bara jag får ha Ajax här :)

Skall äta något nu och sedan fara till skolan. Ha en bra dag alla!
<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar