onsdag 14 september 2011

provläsning på G.

Skoldagen var ganska jobbig. Hade ingen lust att vara där. Orkade inte koncentrera mig.. Kände mig trött pga förkylningen. Men var ju i allafall i skolan, så jag missade inget. Jag hatar att ligga efter. Att skriva av det man har missa och inte förstå någonting.. Nej ysch! Och jag tillåter inte mig själv att bara vara hemma för en förkylning..

När jag kom hem och fick i mig mat så fick jag mera krafter. Tog mig i kragen och städade klart. Möblerade om i rummet också. Ville förnya det lite. Och jag blev verkligen nöjd! Skulle kunna sätta upp några bilder någon dag, men inte ikväll. För måste verkligen läsa på prov nu! Tanken på att läsa på prov har inte lockat så mycket, så jag har skjutit upp det hela kvällen. Proven är först nästa vecka, men som det ser ut nu så hinner jag inte läsa så mycket i helgen, så skulle verkligen behöva läsa NU. Så jag skall värma kakao och skära upp flera frukter på ett fat, så blir jag lite mera motiverad att läsa om jag får äta något gott på samma gång.








<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar