torsdag 15 september 2011

Inte min dag..

Gillar verkligen inte gymppa.. Det regnade och blåste idag och vi var tvungen att vara ute! Men sen fick vi fara in till Tellus, men eftersom att jag inte kunde vara med, så fick jag vara "springflicka" och måste fara och boka tid till Tellus och hämta nycklar.. Så jag var genom våt när vi äntligen slapp in!! Så när de andra fortsatte med gymnastiken där inne så for jag hem och böt alla våta kläder.

Slutade skolan redan 1. Skulle verkligen inte ha orkat till 4 idag.. Så jag hade tänkt läsa på prov länge idag! Men när jag hade läst en halvtimme blev jag så super trött, så skall ta en powernap och se om jag får mera energi.. Verkar inte vara min dag idag. Hade tänkt färga håret ikväll, men kanske jag låter bli så det inte blir missfärgad.. Hmm får se?

<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar