söndag 18 september 2011

Helgen

Igår hann jag aldrig blogga, för jag hade något på gång hela dagen. Vaknade hos mitt med Ivar. Han for på match så jag tog en långpromenad med Ajax och sen läste jag på prov. Senare på dagen for jag till pappas. För han hade kommit hem från sin resa. Så där åt vi fisk, Harr.. Och det var supergott! Den fisken är så god! Men skulle man äta fisken hela tiden skulle man väll inte uppskatta det lika mycket, men när man får det en gång om året så smakar det nog! Fick även burkar med lingonsylt av pappa och M, så det tackar vi så mycket för!
Mot kvällen for jag tillbaka till mammas, Ivar kom dit också. Tog en kort promenad innan han och jag började laga kvällsmat, tortilla. Och som efterrätt hade vi pannkaka. Hann även träffa Aleksi en stund innan jag och Ivar for och sova. Men ysch vad kallt det var där ute! 6.4 grader klockan 11 på kvällen.. Blää, vill inte alls det skall bli höst och kalt!
Idag for vi och simmade, eftersom man måste simma en gång i jumppa, för att få den kursen godkänt.
Skönt var det! Men blev helt slut och trött i kroppen, så vi har slöat hela eftermiddagen med flera avsnitt av Solsidan.
Har varit en skön och rolig helg! Har hunnit med mycket! Nu blir det att återvända till skol-livet och börja öva på prover.. Ha en bra söndagskväll!


Tröttis efter promenaden.

Lite uppmuntring till provläsningen.
Gott!

Harr


Tortilla

<3

<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar