måndag 19 september 2011

Helt slut..

Sov inte allt för många timmar till idag, så har varit trött hela dagen. Orkade just och just igenom skolan. Tur att man inte börjar 8 varje dag.
Efter skolan for jag och hämta min telefon som hade kommit från service, och tror ni att de hade fått fixat den?! Nej!! Jag har så i nerven!! Får föra tillbaka den imorgon och klaga! Och sen vänta igen flera veckor att få tillbaka den. Tur att jag har min gamla fula dåliga telefon att använda under tiden.
Orkade öva en stund på tyska provet efter maten. Hade tänkt läsa biologi då också, men mamma föreslog att vi skulle fara till Loppis, och det lockade mera än biologi. Fyndade ett ljus och några toppar.
Är otroligt trött nu, så tror att det blir en tidig kväll i kväll..



<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar