onsdag 21 september 2011

Rubrik?

Igår hann jag aldrig blogga. Läste på prov en god stund, och sedan kom Ivar hit. Vi gjorde inget speciellt, for ut och cykla en stund.. Tänkte se en film, men vi skulle inte ha hunnit se den klart innan han skulle fara hem, så vi slappade bara.
Idag steg jag upp 9 fast jag började 12. Skulle nämligen läsa på prov. Koncentration var inte den bästa, så jag lästa en stund och sen gjorde jag allt annat som var mycket mera lockande, och det var i princip allt möjligt, bara man slapp att sitta ner och läsa på något ointressant.
Tillbringade bara en timme i skolan, och då skrev jag tyska prov. Undrar hur det gick? Det kändes nog ganska okej i allafall..
Har läst på bigge nu, och gud så svårt det är! Kommer nog verkligen inte att satsa på det ämne. Hoppas bara på godkänt!
Blir att gå och duscha nu och sen ställa sig för att fara till Ivars.




Smålängtar annars till helgen.. ;)
<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar