lördag 22 oktober 2011

Hos pappas.

Syrran och Björn kom till mammas igår kväll. Såg på tv och tog det lugnt. Skönt att hon hann vara en stund hos vårt.
Idag for jag till pappas. Skall tillbringa kvällen och natten här. När jag kom hit for vi nästan direkt på Blue Fox match. Grattis till vinsten!
När jag kom hem for jag på en springrunda. Det var väldigt skönt. Det gav mig energi så att jag orkade ta i tu med inlämnings uppgifter till skolan. Så nu är de fixade, bara att lämna in.
Jennie kom just hem också, så blir att bara vara här hemma med henne ikväll. För min andra halva är i Korsnäs med sina släktingar, har saknat honom i flera dagar nu, men äntligen imorgon kommer han hem.
Livet leker!<3
Gammal bild på syster, men ända så fin!


Så han en skön lördagskväll alla! :)

<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar