fredag 21 oktober 2011

Mina dagar.

Hejsan! Nu är det länge sedan jag har bloggat. Har haft så fullt upp. Så berättar kort om mina senaste dagar.

På söndag for jag med familjen Holti till Hesa. Vi tog det överfulla tåget ner. Vi hade tur som fick sittplatser. Kom fram på kvällen, checkade in på hotellet och for sedan ut och äta.
Vi shoppade hela måndagen. Jag shoppade inte så värlidt mycket. Fick iallafall hem några tröjor med mig, och en ny jacka. Ivar igen hittade massa snygga och nya kläder!
På tisdag var det Ivars och min 2 årsdag. Jag fick ett jätte fint hjärta-halsband av honom. Åt honom gav jag ett läderarmband. På dagen for vi till Heureka. Var där i några timmar, sedan for jag och Ivar in till staden och shoppade mera. På kvällen tog vi tåget tillbaka till Jeppis. Var lagom trött i tåget på väg hem. Det hade varit sköna och roliga dagar. Tack så mycket för att jag fick komma med! :)

På torsdag kväll, alltså igår, så sov jag över hos Emmis. N, J och J sov också där. Vi hade det väldigt bra, badade bastu, åt massa gott, pratade och såg på Eva och Adam. Det var så länge sedan alla hade sett den filmen, så vi bestämde oss för att se den och känna oss som typ 12 åringar. Skrattade mycket och njöt verkligen av kvällen. Det är en lycka att få ha så fina vänner.
Idag skall jag bara vara hemma och göra massa nödvändiga saker. Bloggar mera senare idag.
Julias kalas.



På väg till Hesa

Shopping på G


Heureka


Jag älskar deij!


Hos Emmis.
Nisse! <3




<3-Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar