tisdag 19 juni 2012

Ibland händer det.

Slutade i maj som stödperson, så har haft ögonen extra mycket öppet nu sedan dess i hopp om att hitta en ny att vara med. Så i söndags hände det! Ska och skriva under avtalet på tisdag, så då kommer jag att vara fritids assistent åt en fin person fram till december. Men eftersom jag inte vet ännu hur sträng tystnadsplikt jag har så vill jag inte skriva något mera om jobbet förrän jag vet säkert vad jag kan skriva om.

Sådär annars lever jag och mår. Har jobbat klart på sommarlovsklubben, tyvärr!
Eller på torsdag är det avslutning, så det blir ju skoj. Men annars är det nog klart för denna gång..
Har varit superkul att vara där, och har fått lära sig en massa nya saker. Och barnen har varit så härliga.
Kommer verkligen att sakna alla!


Tog en cykel tur på landet här hos pappas igår och oj så skönt det var!
Avkopplande, skönt och soligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar