onsdag 20 juni 2012

Midsommar helg på kommande.

Skulle ta en lång och skön sovmorgon idag. Men redan lite före 9 ringer chefen min och säger att jag behövs på sommarlovsklubben idag och imorgon. Trött och ny vaken var jag ju, men glatt svarade jag ja och skyndade mig iväg till jobbet. Så har haft en superdag igen.

Nu blir det att packa. För imorgon drar jag och Ivar iväg till villan för att fira halva midsommars helgen där.
Kommer att bli så mysig och skönt!
Sen på lördag åker vi tillbaka till stan för att fara ut med Ivars familj och några andra familjer. Såklart med båtarna, så hoppas på soligt och varmt väder då.
Känns smått synd att vi inte hinna vara med kompisarna i helgen.. Men både Ivar vill hinna vara med sin familj, och jag med mina, och när mamma är på ett ställe och pappa på ett annat så hinner man inte så mycket annat än att vara med dom. Men det blir säkert annorlunda i nästa år, när båda är 18 år.

Men nu måste jag börja packa om jag ska bli klar ikväll. Kommer nog inte att blogga nå i helgen, för har inte tid och inget nät på villan. Så jag önskar er alla en fin, skön och bra midsommar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar