söndag 18 november 2012

Have fun.

Dagen har spenderats i stan. Köpmannamässa med Monica och Emmi, ett varv till mammas och kolla hur renoveringen har blivit och sedan till ishallen med Kata.
På mässan gick jag och Emmi och plockade i oss allt vi hittade som var gratis. Så vi blev helt mätt efter allt godis, ostar, sallader och kaffe vi tryckte i oss. Något att köpa hittade vi inte..
I ishallen var det kalt men roligt. Skrattade, frös och hade det bra tillsammans med Kata. Tack för sällskapet!

Hos mammas börjar det snart vara klart så att vi kan flytta in. Det ska bli skönt.
Här hos pappas är det nog också bra, men kan kännas lite trångt när jag och J delar rum.
För hos mammas har jag ju eget rum, och oftast är mamma borta, så då har jag ju hela lägenheten för mig själv.

Vad som återstår av kvällen är att ta det lugnt och se på solsidan. Imorgon är det en ny vecka med nya skojiga planer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar