måndag 19 november 2012

Trött, nejdå.

Går kvällen blev en total flopp. Jag var i säng tidigt och skulle börja sova. Skulle få sova 8 timmar. Det skulle väl räcka tänkte jag. Men sen nästan 3 timmar senare är jag fortfarande vaken. Har hunnit prata med 2 personer och varit på datorn. När jag sedan insåg hur himla mycket klockan var fick jag panik. För jag förstod att jag aldrig kommer orka en skoldag med lite mer än 5 timmars sömn.
Så av all panik tog det ju mig såklart ännu längre att somna..

När jag sedan vaknade i morse var jag hur pigg och glad som helst. Kände att detta kommer bli en bra dag. Och det blev det. Allt har löpt på så bra, och jag har inte varit trött.
Men ikväll blir det nog en tidig natt, eftersom morgondagen är full med program från tidig morgon till sen kväll. Och då vill jag inte vara trött!

                                                           Igår på matchen. Söta Kata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar